Zoeken in deze blog

zaterdag 9 februari 2013

SU workshop party: doosje met kaartjes

Er is een nieuw stempelmerk in Nederland neergestreken: Stampin'Up, kortweg ook SU genoemd.
Verkoop gaat via party's, bij iemand thuis, waarbij je dan een workshop kan doen, afhankelijk van wat er is afgesproken met de gastvrouw. Een prettige manier om met het speelgoed te mogen werken. Het is echt allemaal geweldig, al zijn er natuurlijk altijd artikelen die niet geheel aan mijn smaak voldoen, maar over het algemeen past het overgrote deel wel bij mijn smaak en inspiratie. Het zal je niet verbazen: ik ben verliefd!
Van dit merk is er naast de rubber stempels een papierlijn, bijpassende inkten, scrappapier, kaartkarton, ponsen (jahoeee, geweldig) en stansen, linten, knoopjes, brads, embossingpoeder, lijm, gereedschap, ik vergeet vast nog heel veel. Er bestaan links op internet waar je in het "grote boek" kunt zien wat er allemaal is. Van tijd tot tijd zijn er actieboekjes/folders waarin aanbiedingen staan met nog meer moois.

Vorige week ben ik op zo'n party geweest en heb daar een aantal mensen ontmoet die ik al langer via internet (stempelgroep) van naam en mail kende, nu dus "live", de herkenning was wederzijds en heel warm.
We hebben hard gewerkt aan bovenstaande kaartjes. Er ging wel eens iets mis, dat mocht dan gewoon opnieuw. En we mochten alles uitproberen. Caro had al het papier al voorgesneden, wij konden stempelen, snijden, ponsen, embossen, stansen, knippen, rillen, vouwen, lijmen, strikken. De gastvrouw, Heidi, had een tafel vol met lekkere koekjes staan, heerlijk voor bij de koffie en frisdrank. Fijn is het om zo toch even afstand van je "werk" te nemen.

Met een heel voldaan gevoel ging ik terug naar huis: met de Waterbus, een belevenis want ik ging voor de eerste keer op mijn OV-pas. Lekker relaxt reizen is dat zeg.

Leuk dat je weer even langs kwam, tot de volgende keer.

Groetjes, Yolanda


3 opmerkingen:

  1. Hah Yolanda, ik geloof het ja dat je weer "verliefd" ben. Leuk dat je het zo naar je zin heb gehad. Je heb leuke kaartjes gemaakt.
    Je heb veel geleerd zowel op stempelgebied en met het reizen met openbaar vervoer hihi (lol).
    Kusss Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit. Volgende keer ben ik van de partij hoor!
    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.