Zoeken in deze blog

woensdag 7 januari 2015

Grote aanrader: weekly deals

Hoihoi!

Er staan deze week wel heel aantrekkelijke Weekly Deals in mijn webwinkel.
Druk snel op deze LINK en kies in de webwinkel voor het kopje Weekly Deals om ze te bekijken. Er is een Envelope Punch Board in de aanbieding en gaaf feestelijk DSP (met goud!), het scrapbookpapier, aan beide kanten prachtig! Er is een leuke combinatie te maken met het gekleurd cardstock, eventueel ook uit de Weekly Deals.

Bedenk je eens dat een leuke combi"deal" :-) deel kan uitmaken van de € 60, waarbij je al een gratis kado kunt uitkiezen uit de SAB-folder, bijvoorbeeld de leuke Lotus Blossom: een driestappen stempelset. Erg leuk om in 1 kleur te stempelen, maar ook zoals ik hier gedaan heb: 3 kleuren voor de bloem en 2 kleuren voor de steel.
Wil je leren hoe dat in zijn werk gaat? Neem dan contact met mij op en we kijken samen naar de mogelijkheden.

Heb je je keuze gemaakt mail deze dan naar mij uiterlijk zondagavond, dan zorg ik dat het maandag met een verzamelbestelling meegaat. attelyootje@gmail.com

Whoohooo, ik ben zelf erg enthousiast over de combinatiemogelijkheden van de aanbiedingen van deze week. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.