Zoeken in deze blog

zondag 18 januari 2015

Verrassingszakje

Een van de nieuwe artikelen in de Spring/Summer catalogus is een geweldige stansset: de Mini Treat Bag Thinlits Die. Jaja een mondvol, maar je krijgt waar voor je geld - zoveel stanzen zitten er extra bij!

 Mini Treatbag Thinlits Die

Naar een kaartvoorbeeld uit de catalogus maakte ik met deze stansset heb ik dit verrassingszakje gemaakt: 



Het op de voorbeeldkaart "krantenpapier" is DSP, het bedrukte papier van Stampin' Up!, maar omdat ik dat niet in huis had (inmiddels wel, vanwege de Weekly Deals) maakte ik met de Dictionary stempel mijn eigen krantenpapier. Op de foto is het een beetje moeilijk te zien, maar ik gebruikte voor de volle HAPPY-ballon goudkleurige inkt (Encore inkt), ook voor wat franjes aan de ballon en de slingers.
Bij de ballonnen stempelset is ook een hardstikke leuke set verkrijgbaar: de Balloon Framelits dies.

 Balloon Framelits dies    en  Celebrate Today Photopolymer Stamp

Zie je leuke artikelen in de gids staan en wil je ze aanschaffen? Dat kan via mijn webshop of door eenvoudig een mail met je wensen te sturen aan attelyootje@gmail.com . Veel mensen zijn je al voor gegaan.

Houd de Weekly Deals in de gaten: deze week staan er veel ponsen extra voordelig op. Ponsen zijn een soort verslaving voor mij - alleen al het geluid van het door"knippen" van het papier in combinatie met het veergeluid.... heerlijk! Met het oog op Valentijn (grappig: ik vertypte me: Valentijd) is vooral de Hearts Border Punch een goeie aanschaf...

 Hearts Border Punch

Ik heb ook een nieuwtje: nog een nachtje of 10 slapen en ik vertrek naar Orlando, voor een aantal trainingsdagen van Stampin' Up! Ben al druk in de weer want er moet nog veel gebeuren. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.