Zoeken in deze blog

zondag 8 februari 2015

Waar blijft de tijd....



Whoohooo, waar blijft de tijd? Ben alweer bijna een week terug uit Orlando. Heb daar een geweldig aantal dagen doorgebracht en had er prachtig weer. Je zou bijna terugverlangen.... Het is dat de jetlag pas net aan het verdwijnen is, anders zou ik zo wéér gaan.
Tijdens mijn verblijf in Orlando voor Leadership 2015, heb ik veel collega's uit binnen- en buitenland ontmoet. Veel meer uit het buitenland, want eigenlijk was het Leadership voor Amerikaanse demonstratrices bedoeld, maar voor deze keer waren ook de collega's uit Europa uitgenodigd. Dat laat je nou eenmaal niet gaan, toch?
Voor deze collega's had ik swaps gemaakt, een soort kennismakingskadootje of ruilkaartje. Voor deze gelegenheid had ik met het Envelope Punch Board een steekmapje gemaakt, waarin een kaartje gestoken wordt. De stempel is gestempeld met Memento zwart en de afbeelding ingekleurd met Blendabilities. Het was voor het eerst dat ik pas "echt" werkte met de Blendabilities, maar o, o, wat is dat leuk om te doen! Natuurlijk heb ik de Nationale Driekleur toegepast op het werkstuk :-)


We hebben veel plezier gehad, ook een avond Disneyland stond op het programma. Het park was alleen open speciaal voor Stampin' Up! mensen, cool he? De opening werd gedaan door Shelly zelf, daarna volgde een gave show met Mickey en zijn vrienden.


Twee attracties waren geopend, één ervan heb ik gedaan, de andere, de Tower of Terror maar niet, vanwege het toetjesbuffet wat nog maar net in mijn buik zakte. Oh mèèèn... de Rock 'n Roller Coaster ging oerendhard!



Natuurlijk valt lang nog niet alles in dit ene bericht te vertellen, maar ik kan je verzekeren dat het een geweldig aantal dagen was.
Deze week zal ik verder posten wat er nog meer aan leuke dingen waren. Enge beesten, shoppen, lekker eten, vliegen...etc.

Tot blogs, tot stempels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.