Zoeken in deze blog

zaterdag 14 maart 2015

Birthday Balloon Bash

Onze oudste dochter was jarig deze week en daar was natuurlijk een kaart voor gewenst. Ik had een kaart gepind  die zij erg leuk vond en daar kreeg ik de uitdaging. Laat ik nu alle onderdelen daarvoor in huis hebben? Een kleine draai van mezelf eraan en de kaart was snel klaar.


Vorige week zaterdag hebben we weer een teamdag gehad, waarbij we een presentatie van Project Life kregen van Eveline van Heijst. Zij is echt goed daarmee en vertelde ons allerlei kneepjes. Project Life By Becky Higgins is een speciale app voor Iphone/Ipad. Ik wilde daar graag mee aan de slag maar dat lukt niet met Android omdat die app nog niet uit is. Heb wel een andere gevonden waarmee ik bovenstaande collage heb kunnen maken. Het is even oefenen en proberen, maar het lukt dan ook al om teksten in beeld te zetten. Hier heb ik de meest opvallende artikelen in het vakje gezet. Net als met stempelen: oefening baart kunst.

Hieronder een kleine collage van de teamdag. Wat een pret gaf de foto met de lange stick, ik rolde van tevoren al van de bank van het lachen!


Vergeet niet nog even een kijkje in de webwinkel te nemen (in de linker kolom zie je de knop, die met het boodschappenkarretje). Is er iets voor je bij dat je graag wilt bestellen laat het mij dan weten. De 23-ste maart doe ik weer een verzamelbestelling. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.