Zoeken in deze blog

zondag 31 mei 2015

Staat deze feestweek al in je agenda: dinsdag Oud en Nieuw, zaterdag feestival

A.s. dinsdag vieren we Oud en Nieuw: dan gaat de nieuwe catalogus (nieuwe prijzen) in. Dat betekent dat we die dag óók nog net uit de oude catalogus (oude prijzen!) én uit de zomercatalogus kunnen bestellen. Geef je bestelling nog door tot uiterlijk a.s. dinsdagavond 19.00 uur. Let op: uit de oude catalogus kunnen artikelen al niet meer verkrijgbaar zijn, het ging snel. 
Kijk in mijn webwinkel voor de nieuwste artikelen. Je kunt in mijn webwinkel bestellen (zie in de linker kolom de "shoppen"-button met het winkelwagentje), maar ook door een mail te sturen naar attelyootje@gmail.com. 


Hopelijk is het op tijd binnen om het op te halen op zaterdag 6 juni.

Want, er staat nog een feestje op de agenda: 
A.s. zaterdag 6 juni ben ik in De Lockhorst in Sliedrecht op het Eerste Creatieve Hobbyfestival. Kom je ook om die nieuwe artikelen te bewonderen? 
Bij het sporthal de Lockhorst kunt u GRATIS parkeren en de bus stopt bijna voor de deur!

Openingstijden: zaterdag van 10.30 - 16.30 uur.
Entree volwassenen: euro 5,- (kortingbon op site), kinderen tot 12 jaar gratis (onder geleide). Op de website: www.hobbyfestival.nl, kunt u ook nog een kortingbon van euro 1,- downloaden.
Creatief Hobbyfestival in Sliedrecht, zaterdag 6 juni 2015, Sporthal de Lockhorst, Sportlaan 1, 3364 AT Sliedrecht


Haast zou ik vergeten dat ik donderdag vrijaf neem: dan ben ik jarig. 
Wat een feestweek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.