Zoeken in deze blog

dinsdag 29 december 2015

Bijpraten....

Pfieuw, even adempauze. Het is zeer druk geweest de afgelopen weken (heel fijn), naast even een tegenslag in de gezondheid van man, onze hond en mijzelf (niet zo fijn)! Daarom was er even niet zoveel gelegenheid om te bloggen. Maar ben blij dat ik jullie hier weer zie.

Voor de kerst had ik kaartjes gemaakt, waaronder deze schat: een van de vier uit een workshop. Met zoveel plezier heb ik ze gemaakt maar ze zijn allemaal verzonden om anderen van te laten genieten.


Op de achtergrond zie je ook mijn kerstboom - heel handig om deze op te hangen, vooral in mijn wat kleinere woning: geen hond die hem omver loopt haha. 
Ik heb nog een lading kaartjes verzonden, gemaakt met labels, maar daarvan ben ik vergeten om foto's te maken, maar met behulp van deze leuke set "Oh, what fun", de kant en klare set Notecards and Envelopes en een aantal embossingfolders is het een mooi geheel geworden: 

 

De kleine notecards zijn gewoon heerlijk om kaartjes mee te maken. In een handomdraai heb je ze klaar. Ik zeg: ideaal! 

Nog wat verlate groeten voor het nieuwe jaar heb ik gemaakt met o.a. een nieuwe snijmal: "Sunburst Thinlits die". Deze is nog niet te bestellen, pas na 5 januari wanneer de nieuwe voorjaarscatalogus van start gaat. Toch alvast een voorproefje, waarbij ik de zonnestralen als uiteenspattend vuurwerk zag, als teken van een nieuw jaar. Ook hier gebruikte ik de notecards and envelopes, samen met Silver Glimmer Paper en Night of Navy cardstock en de groet is gestempeld op het mooie Shimmery White cardstock.  


Een aantal van de hierboven genoemde artikelen zijn nog te bestellen uit de wintercatalogus. Nog tot 4 januari, daarna is het echt over en uit. Er zijn ook al veel artikelen voor een lagere prijs verkrijgbaar, kijk maar eens in mijn webshop om te zien welke. 
Wil je nog profiteren? Dat kan, stuur je email naar attelyootje@gmail.com en het komt vast voor mekaar.

Built for Free Using: My Stampin Blog



In het nieuwe jaar ga ik op 8 januari van start met een huisparty:  "It's My Party".... Tijdens deze ochtend of middag maak je kennis met de nieuwste producten, de nieuwe catalogus en kun je ook een kaartje maken met deze nieuwste producten. 


Je kunt je aanmelden voor deelname op vrijdagochtend van 10.00-12.30uur of 's middags van 14.00-16.30uur. Het is geheel gratis. Ook koffie/thee/fris zijn voor mijn rekening. 
Dus: wacht niet te lang met aanmelden. Kom je liever niet alleen? Geen punt, kom gezellig samen!
Verhinderd? Ook geen punt: mail me je voorstel voor het tijdstip en we komen er samen best uit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.