Zoeken in deze blog

dinsdag 12 juli 2016

JULI: Stampin' Up! Bonusdays


“Stampin’ Up! – Bonusdays”.

Sinds een aantal dagen (tot uiterlijk 31-07-2016) loopt er een nieuwe actie:
Het gaat zo: voor iedere door jou bestelde € 60,00 of meer dan krijg je een “cheque” met bonuscode ter waarde van € 6,00 via je mailadres toegestuurd.
€   60,00  -  bonus €   6,00
€ 120,00  -  bonus € 12,00
€ 180,00  -  bonus € 18,00
… en ga zo maar door.
Let goed op: na je bestelling ontvang je via de mail jouw bonuscode, deze dien je goed te bewaren want deze kan maar één keer toegestuurd worden! Let dus goed op dat ik je juiste emailadres heb. Heb je recht op méér codes doordat je bestelbedrag hoger ligt (bijvoorbeeld € 120,00 of € 180,00) dan ontvang je de meerdere codes in één mail.
De bonuscode(s) bewaar je tot in augustus wanneer je ze kunt inleveren voor korting op je bestelling die je dan doet.
Daar krijg je het wel even warm van toch?

Mocht je vragen hebben, of hulp nodig hebben tijdens het bestelproces, bel me gerust op: 06-53244291 of mail mij.
Je kunt in de webshop bestellen (€ 5,95 verzend- en administratiekosten komen erbij), maar ook je bestelling mailen. Ik verzorg het graag voor je.
Mijn mailadres is attelyootje@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.