Zoeken in deze blog

zaterdag 15 oktober 2016

Kan ik je anders nog ergens mee van dienst zijn?



*** Verzamelbestelling uiterlijk maandag 17 oktober om 18:00 uur  ***






Of is het: "Kan ik je ergens anders nog mee van dienst zijn?" Een vaak gesproken zin in winkels en bedrijven. De voorbereidingen voor de twee beurzen zijn nog in volle gang. Ik hoop je te ontmoeten op één (of meer?) van de dagen. Ik heb er in ieder geval weer bijzonder veel zin in. 

Ervaar je ook dat de tijd snel gaat? Een dagje lekker ontspannen op de vloer van de Familiedagen of Creaweekend te Gorinchem is dan een heerlijk dagje uit. Lekker rondneuzen voor diverse nieuwtjes en inspiratie opdoen voor de komende tijd.
Van dinsdag 18 oktober t/m donderdag 20 oktober zijn de Familiedagen, een uitje voor de hele familie.
Van vrijdag 21 t/m 23 oktober vindt het Creaweekend plaats, een ware ontdekkingstocht door crealand.


Tip: wil je iets bestellen én ophalen op een van de dagen, bestel dan tijdig* via email:
Je kunt nog op de valreep een bestelling doorgeven, dat kan tot uiterlijk maandag 17 oktober 18.00 uur!
Ik kan helaas niet verzekeren dat de artikelen er op tijd zijn, maar doe mijn uiterste best daarvoor, zodat je het op de beurs kunt ophalen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.