Zoeken in deze blog

zondag 25 december 2016

Reason for the Season kerstgroet

Op mijn manier wil ik jullie allemaal heel fijne kerstdagen wensen.
Wij zijn zelf met ons hele gezin bij elkaar, om er een fijne eerste kerstdag van te maken. Morgen lekker met zijn tweetjes. Heerlijk even uitrusten en bijkomen van de afgelopen drukke tijd.
Tussen alle bedrijven door heb ik een enorme stapel kerstkaarten gestempeld om die te posten. Hopelijk zijn ze op tijd bij de geadresseerden.

Reason for the Season.... inderdaad vraag je je weleens af waarom we Het Kerstfeest vieren. Mensen zijn jachtig, op zoek naar de laatste boodschappen duwen ze elkaar weg of dringen nog net even voor. Mij gebeurde gisteren gelukkig iets moois bij de kassa: er kwam een galante jongeman tegelijkertijd langslopen en liet mij voor. Kreeg commentaar van een vriend waarom hij dat nu deed...? Hij antwoordde heel netjes dat mevrouw van rechts kwam en een volle kar had... En ook de dame bij de kassa vroeg of ze even zou wachten met scannen totdat ik de kar leeg had. Zoooo lief en attent! Gelukkig leeft het ware kerstgevoel bij mensen. 


In ieder geval: ook voor jullie deze digitale wens voor de kerstdagen. Maak er wat leuks van!
Liefs, Yolanda

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.