Zoeken in deze blog

dinsdag 20 december 2016

Stampin' Up! - Window Box Thinlits Dies

Vorige week dacht ik even snel een doosje te maken voor mijn jarige vriendin. Zij is zelf erg handig in het maken van allerlei doosjes dus het lag al voor de hand om iets dergelijks te maken. Ik wilde persé haar verjaardag niet met Kerst associeren want ik weet dat ze dat niet leuk vindt.
Ik dacht dus aan lentekleuren, je ziet het hier:

Het doosje zelf bestaat uit twee dezelfde delen, gestanst met de nieuwe Window Box Thinlits Dies, die vanaf januari in de verkoop gaan. Alleen van het gedeelte waar ik het deksel bedacht heb ik ook dat nog extra uitgestanst door de Big Shot. Het leuke is dat de set dies (snijmallen) een aantal precisiemallen bevat, erg mooi om ook de zijkanten te versieren. Ik koos voor dit doosje daar niet voor, dat komt nog wel in een later stadium.

Door een kaarsje erin te zetten schijnt het zo leuk door de openingetjes! De lampjes op een batterijtje zijn er ideaal voor! :-)


De gestempelde bloemen zijn geponst met de bijpassende pons Blossom Bunch, een set die ik al graag gebruik. De takjes/blaadjes zijn gestanst (Flourish Thinlits Dies), dat had ik nog liggen van een ander projectje. Ik heb het een beetje uit elkaar gehaald. Het was nu net een beetje bloemschikwerk. Pareltjes en een mooi (retired) lint maken het geheel af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.