Zoeken in deze blog

dinsdag 14 maart 2017

4e Verjaardag Stampin' Up! demonstratrice


Ik voel me Happy ...., wat gaat de tijd hard! Het was op 11 maart 4 jaar geleden dat ik instapte bij Stampin' Up! als demonstratrice. Een  keuze, waarvan ik geen moment spijt heb gehad. In die tijd heb ik heel veel mensen mogen ontmoeten, met een zelfde belangstelling voor de prachtige producten van Stampin' Up! Ook heb ik aan heel veel mensen technieken kunnen leren via mijn workshops en Make & Takes, gezellige (Koffie-en Kaart-)ochtenden meegemaakt terwijl we gewoon lekker wat stempelden en kletsten over allerlei onderwerpen. Vaak ben ik op beurzen aanwezig, of markten, meestal in de regio waarin ik woon, soms ook iets daarbuiten, goed voor ontzettend veel leuke momenten.
Sindsdien is mijn team ontstaan en geworden tot wat het nu is. Enorm leuk om te zien, hoe iedereen zich verder ontwikkelt, op haar eigen manier.
Ook reizen naar het buitenland heb ik mogen maken, waarbij ik veel buitenlandse collega's heb ontmoet. Waanzinnig fijn om op terug te kijken.
Precies een jaar na mijn start ben ik ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Hierbij wil ik alle betrokken mensen bedanken voor de afgelopen 4 jaar. Het geeft een warm gevoel! En ik hoop op nog meer jaren erbij, samen met jullie, want.... "Because of you, I am me...:


Er is dus reden voor een feestje. Bestel je in maart (vanaf € 30,00) bij mij dan doe ik een extraatje in je pakje erbij. Je kunt zo vaak bestellen als je wiltOp 16 maart a.s. doe ik een verzamelbestelling, mocht je dat niet redden, dan doe ik ook tegen het einde van deze maand nog een extra ronde.
Je kunt zo lekker dubbel-op profiteren van de Sale-a-Bration (folders: zie svp de kolom hiernaast) EN mijn verjaardagsaanbieding.
Vermeld svp in je mail aan attelyootje@gmail.com : "Verjaardag Attelyootje 2017".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.