Zoeken in deze blog

woensdag 8 maart 2017

Bijna Retiring - dienst 2015-2017 In Colors zit er bijna op


Ik hoor je denken...: is ze nu helemaal van Lotje getikt? Nee hoor, er is niks mis met mij, het gaat juist heel goed. Zit midden in de revalidatie-periode na mijn heupoperatie en elke dag is er weer een klein pluspuntje te zien. Heerlijk! Het is nog een beetje eng om mijn been volledig te belasten, maar dat moet tijd hebben. Ook grote wandelingen kan ik nog lang niet aan en ben erg behendig geworden met het gebruik van de krukken en grijper. Ik heb ook erg veel kaarten, goede wensen, telefoontjes, bloemen en bezoek gehad, nog steeds komt er van alles aan... dat doet me goed, heel erg dankjewel!




Maar goed, over tot het nieuws. Nou, nieuws is het niet helemaal want iedereen weet dat de kleurenserie die ik bovenaan dit bericht heb geplaatst, bijna tot het einde van zijn dienst is gekomen. Het duurt nog wel even, er is nog geen aanbieding van. Maar: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid - een bekende slogan inmiddels die ook hier opgaat. Stampin' Up! garandeert op dit moment de levering nog van de kleuren. Heb je nog inkt of cardstock nodig, een rolletje lint, envelope paper, rozetjes, stiften/markers.... hieronder staan ze allemaal afgebeeld. En heel verstandig is het om van de inkt een NAVULLING/refill alvast aan te schaffen, dan zit je met je inktkussen niet verlegen als die wat minder nat is geworden door veelvuldig gebruik.

Hier een paar afbeeldingen van projectjes die ik maakte met o.a. deze kleuren:




Daarnaast is het deze maand nog SALE-A-BRATION tijd, dus.... daar komt-ie weer: tijd voor gratis kadootjes van Stampin' Up! Kijk in de rechter kolom naar de folder van de Sale-a-Bration. Er is ook een 2nd release waarin erg leuke artikelen staan.

Zo, waar wacht je nog op? Het is een gokje om af te wachten tot er mogelijk in de uitverkoop wat voor je bij zit, daarom is het handig om je favoriete kleur(en) nu in ieder geval nog aan te schaffen.

Hieronder kun je op de afbeelding(en) klikken om in mijn webshop te winkelen. Let op: afrekenen kan alleen met een creditcard. Wil je alleen rondkijken in de webshop dat is geen enkel probleem, je kunt altijd terug naar "buiten", welke tijd van de dag het ook is, de deur gaat niet op slot. En vergeet het Clearance Rack niet, misschien staat er een aardig koopje voor je bij.
Wil je liever een mail sturen met je bestelling dan kan dat via attelyootje@gmail.com
Ook kun je dit mailadres gebruiken voor al je vragen. Ik beantwoord ze graag.


Product Overzicht







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.