Zoeken in deze blog

maandag 31 juli 2017

Beterschap met "Boeket vol Goede Wensen"

Helaas zijn een paar collega's op mijn vaste werk al een poosje ziek. Dan komt een kaartje wel van pas.
Zoals vaker probeer ik graag een techniek uit die ik bij een demo via You Tube zie, herken je dat?
Hier ging het om het inkleuren met stempelinkt en Aqua Painter. Niet snel klaar maar heerlijk om te doen! Gelijk maar twee kaarten hetzelfde (na)gemaakt, ik was tóch bezig.






Eén van de nieuwe Nederlandse stempelsets heb ik gebruikt voor de tekst. Ook het stuk krant om het boeket zit in de stempelset. De set is als bundel verkrijgbaar (met korting!) met een stansenset. Verder heb ik de bloemenstansjes gebruikt om de trosjes bloemen te maken.
Zie je ook hoe mooi de achtergrond is? Deze is bewerkt met de nieuwe "Layered Leaves" Embossingfolder. Deze is zoveel dikker dan we gewend zijn dat je een plaat minder in de Big Shot kunt gebruiken.

Overigens leuk om te vermelden dat het label (set Label Me Pretty) ook als bundel (korting!) verkrijgbaar is. Een van de stempels uit de set gebruikte ik nog voor de ondergrond. Zo leuk om daar de tekst verder op te stapelen.


Product Overzicht
Watercolor Paper
€ 6,25
Aqua Painters
€ 21,00
Pretty Label Punch
€ 22,00
Linen Thread
€ 5,50
Fast Fuse Adhesive
€ 12,00
Big Shot
€ 120,00
Stampin' Trimmer
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.